Visie

VISIE

Doel

Geven en ontvangen van administratieve hulp door freelancers en klanten samen te brengen in een coöperatieve vennootschap.

Zo kan de klant-vennoot zich focussen op en doen wat hij graag doet en zich omringen met werkende vennoten die administratie wél als core business hebben.

Algemene werking

Als klant krijg je een verantwoordelijke werkende vennoot toegewezen. Dit is de primaire contactpersoon van de klant en wijst de taken toe.  De verantwoordelijkheid van de uit te voeren taken worden steeds door 2 Admincoopers gevolgd zodat opvolging voor elke klant gegarandeerd is (in geval van ziekte of verlof) en pieken in werk kunnen worden opgevangen.

Er wordt gewerkt met een team van mensen met de juiste talenten (prof bekwame mensen).

Type taken

Admincoop verzorgt alle administratieve taken, gaande van scannen en klasseren tot inboeken van facturen. In principe gaat het over kantoorwerk in de breedste zin van het woord, zolang dit gaat over werk waarin noch beslissingen dienen genomen te worden, noch onderhandeld dient te worden in naam van de klant-vennoot.

Onder administratieve taken verstaan we onder andere, maar niet beperkt tot: event administratie, financiële administratie, personeelsadministratie, aandeelhoudersadministratie, administratieve begeleiding van start-ups, notuleren van vergaderingen.

Samenwerking starten